Donderdag 14 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Donderdag 14 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Donderdag 14 augustus

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

14 Augustus 2014 | Canada, Prince Edward Island

De laatste dag met goed weer, vroeg begonnen met hakselen en op tijd klaar. Rond een uur of 3 hebben we de kuil nog goed vastgereden met 2 trekkers, das toch ook wel een mooie sport hoor, want het is binnen. Rijden met een open trekker en iedere keer bukken en uitkijken dat je je hoofd niet stoot tegen die houten spanten en dan die kuil zo hoog mogelijk proberen te krijgen. Maar na wat lachen en leut, plastic erop getrokken, wat heel makkelijk ging, omdat er binnen geen wind staat. Het erf wat opgeruimd omdat ze gerst kwamen brengen. Dit kiepen ze in een bak en gaat met een vijzel op de aftakas boven in de silo. Toen weer de kalfjes drinken gegeven en weer voetbal gekeken bij de mannen dit was alweer voor de play offs en ze hebben de wedstrijd gewonnen met 1-0. Was weer een mooie dag met veel leut. Ik heb het hier eigenlijk wel heel erg naar me zin, beetje met grote trekkers rijden en alles op ze gemakske doen dat bevalt me wel.

• 20 Augustus 2014 - 21:51

Jos En Lisette:

Het is mooi om te zien dat je ook in een ver land je kwalieteiten kunt laten zien.
    Zo te zien heb je het naar zin dus geniet ervan want voor je er erg in hebt is het voorbij.

groetjes Ome Jos en tante Lisette