Zaterdag 16 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Zaterdag 16 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Zaterdag 16 augustus

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

16 Augustus 2014 | Canada, Prince Edward Island

Vandaag weer een nieuw rustig dagje, het is alweer weekend. Peter en Glennamae gaan vanmiddag weg en komen morgenmiddag waarschijnlijk weer terug. Hij heeft me alles beetje verteld wat ik dit weekend moet doen en waar ik op moet letten. Zoals op die andere plekken voeren, alle kalfjes thuis voeren en drinken geven, kijken of er geen aan het afkalven zijn en alles een beetje in de gaten houden. ’S middags nog wat hooi opgeladen wat ze vergeten waren, kwamen we achter van de week toen we voorbij reden. Nog wat gevoetbald met de kinderen en weer snel al het werk gedaan en avond gehouden met de kinderen. Er is een kalf dat nogal zwak is en een koe, die helemaal plat gaat liggen en niet zelf gaat staan, maar hij eet en drinkt gewoon, dus we zullen morgen wel weer zien. Was weer mooi rustig dagje met goed weer en was leuk om beetje met die kinderen te voetballen.

• 17 Augustus 2014 - 20:17

Anita Denissen:

Hey Jeffrey,

Je bent daar al weer 2 weken.

Gelukkig is je reis goed verlopen, je was vast blij
    met die extra beenruimte!

Leuk om je verslagen te lezen hoor.
    Gelukkig ook leuke dingen doen buiten het werk,
    samen met de kinderen.....
    We wensen je verder veel werkplezier, en een mooie
    tijd daar......
    Groetjes ,Johan,Anita, Ruud,Laura en Emiel,
    Audoe hé

• 17 Augustus 2014 - 21:19

Angelique Binkhuysen:

Hoi Jeffrey het gaat je heel goed zo te lezen. Je plekje gevonden op de boerderij maar we hadden ook niet anders verwacht. Senne en Dinand missen je wel als ze komen logeren. Maar je bed ligt heel lekker zeggen ze. Groetjes van oma en tot snel. Larry, Angelique, Dinand en Senne☺

• 18 Augustus 2014 - 16:56

Rom En Carla:

Hoi Jeffrey

Wat leuk om al jou verhalen te lezen
    Zo te lezen ben je al aardig gewend en heb je het goed naar je zin!
    Nog veel plezier en geniet er maar van
    Groetjes van Visdonk Rom en Carla

• 20 Augustus 2014 - 21:29

Toon En Tally:

Hoi Jeffrey

Net je verslagen gelezen en het is leuk om je zo te kunnen volgen en te horen en zien hoe het er op een Canadese boerderij toegaat. Het is wel wat anders dan in Nederland, maar wel relaxed zo te horen.
    Veel plezier,
    Groetjes Toon en Tally