Dinsdag 26 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Dinsdag 26 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26 augustus

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

26 Augustus 2014 | Canada, Prince Edward Island

Vandaag eerst Robbert op gang geholpen en de kalfjes drinken gegeven. Jonvee in de wei nog 2 balen hooi gegeven en het andere deel van het hooi gerugd. John heeft de rest geperst en is verder gegaan met stro persen. Toen ik klaar was met ruggen, heb ik nog even geholpen met bekappen en alles op helpen ruimen. Kalfjes nog even drinken gegeven en rond gereden met Peter. We zijn langs Elleson geweest die zijn foundering op krikken heeft staan en de muur met kabels vast zit aan zijn skitstir. Hij heeft grond tegen het water aan liggen en wij reden de wei op en ik dacht wow wat een uitzicht Peter zei en kijk is rechts daar stond een groot huis, niet normaal, hij zei das een man uit Amerika en dit is zijn vakantie woning. Hij heeft een hele boerderij gekocht en hier een huis gebouwd .De weilanden die daar liggen, geeft die man gewoon aan Peter om te gebruiken, anders is het binnen een paar jaar weer bos en heeft hij geen uitzicht meer. Maar het uitzicht was wel zo mooi vanaf die plek. Nog wat rond gereden, wat hij mooie plekjes vond hier in de buurt en dat waren echt hele mooie plekken, alleen wat ik een mooie plek vind, ziet hij al niet meer, omdat het al normaal voor hem is.