Woensdag 27 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Woensdag 27 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Woensdag 27 augustus

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

27 Augustus 2014 | Canada, Prince Edward Island

De laatste dag van de 1e groep koeien bekappen, alle koeien uitgezocht, die nog gedaan moesten worden. Dit kun je zien aan de geschoren uiers en staarten. Heb in het begin er een hele tijd bij gestaan om koeien erin te jagen en de uiers en staarten te scheren. Ook noteren ze het nummer op een lijst, zodat ze zeker weten dat ze geen één koe overslaan.
De groep was bijna gedaan en dan kun je nagaan of we ze allemaal gehad hadden, maar dat was niet het geval, er liepen er nog paar tussen die nog gedaan moesten worden,dus die hebben we er tussenuit gevist en voor de middag nog bekapt. Was het tegen 1 uur voordat we alles hadden opgeruimd en gingen eten. Na de middag heb ik het laatste hooi nog gerugd. Toen ik terug kwam was Robbert de kalfjes aan het onthoornen, heb daar nog even bij gekeken, hoe hij dat deed zonder verdoving.
Ben de kalfjes drinken gaan geven nadat hij klaar was en ben ik
's avonds nog meegegaan naar de voetbal