Donderdag 4 september - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Donderdag 4 september - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Donderdag 4 september

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

04 September 2014 | Canada, Prince Edward Island

De laatste dag van het koeien bekappen (eindelijk). Wat was dit een grote klus. Ik weet nog wel dat ik aan Peter vroeg:" Wanneer komen ze koeien bekappen? Waarop hij antwoordde:" Volgende week." En ik zei:" Welke dag dan?" En hij zei:" Ja de hele week en volgende week ook weer." Met zoveel koeien is het gewoon 8 dagen bekappen en bij ons thuis is het een ochtendje. Gewacht op Elleson, toen kon ik de kalfjes drinken gaan geven. John, Peter en ik zijn naar het stro gaan kijken of het al droog genoeg was om te hakselen, dat was het nog niet helemaal, dus maar wachten tot het weekend. Nadat we terug kwamen heb ik de moeilijke koeien helpen injagen. Na de middag nog even geholpen met de laatste koeien en voor de laatste keer alles opgeruimd en schoon gespoten. Het was nog maar halverwege de middag dus hebben de mixer van het mest lagoon verzet. Stevert had begin van de week gevraagd of ik niet mee kon doen met de ouder-kind wedstrijd van zijn dochter, die speelt bij de girls under 14. En ik kan natuurlijk geen nee zeggen tegen een potje voetbal en ze hadden de vorige wedstrijd verloren met 21-4, dus de lat lag hoog. Hij kwam mij ophalen en ik zat in de auto en dacht wow als alle meiden zo zijn als zijn dochter dan gaat het nog wat worden. Want zijn dochter Xandra, is bijna net zo groot als mij. Maar goed, we moesten het er maar mee doen en het viel alles mee, het ging allemaal van zelf en de meiden waren kansloos hahaha. We hebben met 8-3 gewonnen en er was een meisje, die ook op het middenveld speelde en ze had dezelfde kleuren kleren aan als mij. En tijdens de wedstrijd kwam haar vriendin naar me toe om te vragen om met haar op de foto te gaanm dus na de wedstrijd met haar op de foto en ik kwam thuis en het meisje Abby was de ex-girlfriend van Peyton. Dus dat was wel grappig en ze hadden de foto uitgeprint voor Abby en ik moest me handtekening erop zetten en me nummer #5.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Prince Edward Island

Stage Canada

2 maanden lang buitenlandse stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

29-09-2014

26 September 2014

26-09-2014

19 September 2014

Vrijdag 19 september

18 September 2014

Donderdag 18 september

17 September 2014

Woensdag 17 september
Jeffrey

Actief sinds 31 Juli 2014
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 12927

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Stage Canada

Landen bezocht: