Maandag 11 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Maandag 11 augustus - Reisverslag uit Prince Edward Island, Canada van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Maandag 11 augustus

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

11 Augustus 2014 | Canada, Prince Edward Island

Er is weer een nieuwe week begonnen en ik heb de kalfjes snel drinken gegeven.
We hebben er een aantal gevaccineerd en hun oormerk ingegeven.
Na overleg hebben we besloten om te gaan maaien. We zijn begonnen met 2 man, één met 4 meter getrokken maaier en de ander met 4,5 meter getrokken maaier. Dit was een lange dag en Peter had van te voren al gevraagd of ik al wat wild had gezien, maar ik had nog niks gezien hier. Toen tegen de avond heb ik tijdens het maaien een kleine vos zien lopen, ik vond dat al heel speciaal dus vertelde dat, maar toen ik klaar was zei hij:"Kom is mee". Dus we liepen achter naar het erf, bij de kalveren staan 2 bakken met voer en hij zei:"Daar zitten altijd wel wat beesten in", dus we kwamen dichterbij en er kwam gewoon een wasbeer uit die bak ik had er nog nooit een gezien. Dit was blijkbaar een ouder want toen we dichter bij kwamen zag ik er nog meer in de bak zitten toen kwamen ze er ineens allemaal uit een stuk of 6 wasberen allemaal jong waarschijnlijk. Ik heb er helaas geen foto van maar dit komt vast nog wel een keer vaker voor. Een lange dag gehad veel gemaaid en wat wild gezien, het was een mooie dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Prince Edward Island

Stage Canada

2 maanden lang buitenlandse stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

29-09-2014

26 September 2014

26-09-2014

19 September 2014

Vrijdag 19 september

18 September 2014

Donderdag 18 september

17 September 2014

Woensdag 17 september
Jeffrey

Actief sinds 31 Juli 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 12980

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Stage Canada

Landen bezocht: