Zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu Zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Jeffrey Bakx - WaarBenJij.nu

Zaterdag 2 augustus

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

02 Augustus 2014 | Nederland, Roosendaal

S’ochtends om 6 uur vertrokken met pa en ma richting Schiphol met de auto. Auto geparkeerd en gelopen naar de vertrekhal waar we Yanco met zijn familie ontmoeten. Ingecheckt en samen koffie gedronken met Yanco's ouders en zusjes. Toen hebben Yanco en ik afscheid genomen van onze ouders en zijn we door de douane gegaan.
Van alles en nog wat gedaan en de gate gezocht en een uurke gevlogen naar Londen.
Hier moesten we met de bus naar de hal en weer met een andere bus naar de douane.
Toen met het vliegtuig naar Canada gevlogen, we zaten bij de nooduitgang, dus lekker veel beenruimte en wat geslapen maar het duurde toch wel even voordat we er waren.
We waren veilig aangekomen en kwam het moment dat we door de douane moesten, we gingen apart van elkaar maar we hadden wel dezelfde balie en die man stelde wat vragen en of ik Yanco kende maar ik deed gewoon beetje lomp en dat ik maar een tourist was en begon hij stempels te zetten en was alles goed. Ik heb onze koffer opgevangen omdat Yanco het een en ander nog moest regelen met z'n werkvergunning. We zijn weer samen verder gegaan en kwamen in een hal waar ik Marie al gelijk zag zitten en zijn met de auto van Halifax naar het eiland gereden, over de grote brug. Ik heb al gelijk me ogen uit gekeken hoeveel ruimte er hier is en hoe rustig. We hebben Yanco afgezet op zijn stage en zijn verder gereden naar mijn stage. Peter was blij dat ik veilig was aangekomen en dat ik zonder problemen door de douane ben gekomen. Ik heb pizza gegeten en hij heeft me het huis laten zien. Ik ben al snel gaan slapen want ik was moe van de grote reis.

  • 19 Augustus 2014 - 10:57

    Amber, Daan & Oma:

    Heb je het naar je zin? Het zal wel wennen zijn als je thuis komt.
    Onze zomervakantie zit er ook al bijna op, nog een weekje ..
    Hier gaat het ook allemaal goed.

    Groetjes van Amber, Daan & oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Stage Canada

2 maanden lang buitenlandse stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

29-09-2014

26 September 2014

26-09-2014

19 September 2014

Vrijdag 19 september

18 September 2014

Donderdag 18 september

17 September 2014

Woensdag 17 september
Jeffrey

Actief sinds 31 Juli 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 12953

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Stage Canada

Landen bezocht: